V našej praxi sme sa stretli s klientmi, ktorý sa snažili samostatne si vyhľadať pôžičku. Prešli si všetky banky, kde si vyžiadali ponuky a požiadali o pôžičku.
Po neúspechu sa následne obrátili na našu spoločnosť, kde sme často krát zistili, že tým, že požiadali o pôžičky v rôznych bankách a tieto neboli schválené nastala situácia, že mali niekoľko záznamov v úverovom registri, čo malo za následok, že ďalšie žiadosti o pôžičku už boli aicky zamietnuté.
Ako k tomu došlo? Vysvetlenie je jednoduché, každá banka má rôzne kritéria pre schválenie pôžičky a pokiaľ klient požiada o pôžičku v banke, kde nespĺňa všetky podmienky je žiadosť zamietnutá. Tieto neúspešné žiadosti sú zaznamenané v úverovom registri.
Naši pracovníci poznajú ponuky a kritéria jednotlivých bánk. Na základe požiadaviek klienta mu vypracujú najvýhodnejšie ponuky. Po schválení ponuky klientom
zhromaždíme potrebné doklady podáme žiadosť o úver a klient prichádza do banky až k podpisu úverovej zmluvy.
Vždy sú na prvom mieste požiadavky a potreby klienta.